سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت:‌ وزیر ورزش آینده نباید به چند رشته خاص توجه کند و رشد و پیشرفت رشته
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

علیدخت در گفت‌وگو با فارس:‌
وزیر ورزش آینده نباید تنها به چند رشته خاص توجه کند/ فعلا بلاتکلیفیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت:‌ وزیر ورزش آینده نباید به چند رشته خاص توجه کند و رشد و پیشرفت رشته‌ها را در نظر بگیرد.

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش آینده نباید تنها به چند رشته خاص توجه کند/ فعلا بلاتکلیفیم

ابراهیم علیدخت ، در مورد لغو اردوی مشترک تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران و مجارستان اظهار داشت: ما برای این اردو از مدت‌ها پیش برنامه ریزی کرده و با مجارستانی‌ها هماهنگ کرده بودیم و منتظر پاسخ نهایی آنها بودیم که چند روز پیش به ما اطلاع دادند که با تیم اصلی خود نمی‌توانند به ایران بیایند. قصد ما از برگزاری این اردو این بود که بازیکنان ما با نفرات مطرح مجارستانی تمرین کنند و نکاتی را یاد بگیرند، اما مجاری‌ها بازیکنانی را که اعلام کردند رنکینگ آنها پایین تر از بازیکنان ما بود و این اتفاق خوبی نبود. به دنبال این نیستیم که هم هزینه کنیم و هم اردوی سطح پایین برگزار شود.

وی در خصوص برنامه بعدی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر رقابت‌های دسته اول برگزار می‌شود و پس از آن نفرات دسته برتر به میدان خواهند رفت. ما برای تیم ملی برنامه هفت ماهه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و پیگیر برگزاری اردو در کمپ تنیس روی میز چین هم هستیم تا بازیکنان با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی که سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود، شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: این برنامه‌ریزی نیاز به هزینه دارد و با مشکلات مالی کنونی این کار سخت است. در حال حاضر همه فدراسیون‌ها در بحث مالی بلا تکلیف هستند و منتظرند تا وزیر جدید مشخص شود و برنامه‌های خود را با جدیت پیگیری کنند.

علیدخت عنوان کرد: بدون بودجه نمی‌شود کار کرد. وزیر ورزش آینده نباید تنها به فکر چند رشته خاص باشد و باید همه رشته‌ها را ببیند. اکثر مدیران رشته‌ها را با مدال و قهرمانی ارزیابی می‌کنند که این درست نیست. باید ببینیم یک رشته چطور پیشرفت می‌کند و رشدش چگونه است.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانک دی در پاسخ به این سوال که وضعیت این تیم برای فصل آینده چگونه است، عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانیم تیم‌داری می‌کنند یا خیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 350
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 13140805
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7